DLB Kinetic Lights hà participatu à a creazione d'arte di Milan Design Week cù u so vincitore cineticu di produttu più innovativu

Milan Design Week hè ghjunta à una cunclusione successu. A celebrazione di successu di sta Milano Design Week ùn solu furnisce una piattaforma per i diseggiani è l'artisti per mostrà i so talenti, ma prumove ancu a diffusione di cuncetti di design è l'espansione di u pensamentu innovativu.

Questa mostra ùn solu mette in risaltu a forza tecnica di i luci DLB Kinetic, ma ancu implementa in profondità a connotazione culturale di a filosofia di cuncepimentu "Opposites United". A cultura di a filosofia di cuncepimentu "Opposites United" nasce da a cullaburazione cù artisti di diverse sfondi. Attraversu cullaburazioni cù artisti di diversi sfondi, i luci DLB Kinetic portanu sta filusufìa di cuncepimentu in avanti, mostrendu a bellezza unificata di l'opposti.

L'ultimu pruduttu di DLB Kinetic Lights, winch cineticu, hà attrattu l'attenzione di parechji uditori cù u so innovatore è avanti. Stu pruduttu hà fattu un grande sfondate in u pesu di carica è l'apparizione di l'attrezzi, purtendu novi pussibulità è imaginazione in u campu di u disignu mudernu. L'opera d'arte innovativa è pensativa suscita a creatività è l'imaginazione per avanzà è sparghje a vostra visione.

U publicu hà l'uppurtunità di interagisce cù installazioni di Anna Galtarossa, Riccardo Benassi, Sissel Toolas, DLB Kinetic lights & LedPulse. Stu travagliu hè specificamente pensatu è implementatu per u Salone del Mobile in un corpu tematicu chì mette in discussione e relazioni trà individui è gruppi, umanità è numeri.

Hè da nutà chì a stallazione LedPulse servirà cum'è un palcuscenicu per catturà spettaculi di ogni ghjornu da artisti.

Cum'è un avvenimentu maiò in a cumunità di u disignu di u mondu, a Milan Design Week attrae ogni annu designer, artisti è uditori di tuttu u mondu. A settimana di cuncepimentu di quist'annu ùn hà micca solu mostratu parechje opere d'arti innovatori è pensanti, ma hà ancu prumuvutu u prugressu è u sviluppu di u campu di u disignu attraversu a participazione di cumpagnie cum'è DLB Kinetic lights.

Questu avvenimentu ùn hà micca solu purtatu un piacè visuale à l'audienza, ma hà ancu inspiratu a creatività è l'imaginazione di e persone, aiutendu i diseggiani à spinghje a so visione à un stadiu più largu. Aspittemu in u futuru più travaglii maravigghiusi chì emergenu in u campu di u disignu, purtendu più bellezza è cambiamentu à a sucità umana.


Postu tempu: Apr-25-2024

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi