DLB Kinetic Wing and Hype GT più recenti di u pranzu di a vittura crea una festa visuale

À u lancione di a vittura, l'effetti luminosi ponu esse create una sperienza unica è impersiva chì catturà l'attenzione di l'audienza. In questa nova vittura di carica di u produttu di u piattu, dlb allea cinetica hè stata aduprata cum'è a principale forma d'illuminazione artistica. Ogni set di DLB Kinetic Wing Sembra un ala gigante piuma, cù un impattu visuale putente.

Questa ala cinetica hè cuntrullata da 3 DMX Winches, è l'altezza di l'elevazione hè 0-3 metri. L'elevazione è a funzione di diminuzione hè di 16bit, è ùn ci hè micca lag à tuttu durante u prucessu di elevazione è di calata, chì hè assai liscia. Stu pruduttu hè un ala cù duie linee cumminate inseme. A durata di ogni linea hè 1200mm è u pesu hè assai ligeru, solu 1 kg. I canali tutali di i dui vitelli sò 172CH, chì hè simplice è condiente per cuntrullà. Questa luci cinetica hà solu 54 pixel, è ogni pixel pò esse cuntrullatu individualmente. L'ala cinetica accumpagna l'emergenza di e vitture novi è incontra l'aspettattivi di l'audienza per e vitture novi. Sti lumine cinetiche ponu accentuà e linee è curva di a vitella, diquinendu i so elementi di u disignu è à sfascià a so bellezza. E nostre luci cinetiche ponu ancu aduprà in l'avvenimentu di u spettaculu, puderia cumincà i ballarini o attori per creà un spettaculu perfettu.

Luci kinetici hè i luci di prudutti più populari in luci i lucali populari, è a nostra qualità di u pruduttu hè garantita, cù servizii integrati da u cuncepimentu è u sviluppu. DLB cinetici lininici ponu furnisce suluzione pè tuttu u prugettu, da cunsigliu, guidata persunalizata, Etcò. Sò ancu idee per pretricu, ci simu compitu, pudemu Forniti una soluzione di bar unica, se site un affittu principale, u nostru più grande diiculu, u listessu ospite i prudutti di appiccicari, duvemu una squadra di rigalu prufessiunale per u shopping

Prudutti utilizati:

Ala cinetica


Tempu post: Nov-20-2023

Mandate u vostru messagiu per noi:

Scrivite u vostru messagiu quì è manda à noi