DLB mostrarà soluzioni di illuminazione di punta à Integrated Systems Europe (ISE) 2025

Semu entusiasti d'annunzià chì DLB assisterà à l'esibizione di Sistemi Integrati Europei (ISE) assai anticipata in Spagna, da u 4 di ferraghju à u 7 di ferraghju di u 2025. Cum'è l'avvenimentu di punta in u mondu per i prufessiunali di sistemi audiovisivi è integrati, ISE furnisce a piattaforma perfetta per noi per svelà e nostre innovazioni più recenti in a tecnulugia di l'illuminazione. Visitateci à u stand 5G280, induve presenteremu una gamma di prudutti pensati per rivoluzionari l'illuminazione creativa per palchi, eventi è installazioni architettoniche.

In prima linea di a nostra visualizazione serà u Kinetic Double Rod, un pruduttu di illuminazione chì cambia u ghjocu chì offre una versatilità senza pari. Cù i so annessi intercambiabili, stu pruduttu pò esse cunfiguratu in quattru modi diffirenti: verticalmente cum'è una barra cinetica, orizontale cum'è una linea di pixel cinetica, o cumminata in una barra triangulu cinetica impressiunante cù trè bastoni. Questa flessibilità li permette di risponde à i bisogni dinamichi di diverse configurazioni di illuminazione, facendu un must-have per i diseggiani chì cercanu a libertà creativa.

Un altru puntu culminante hè u Kinetic Video Ball, un sistema di illuminazione sferica chì porta a creatività visuale à u prossimu livellu riproducendu video persunalizati direttamente nantu à a so superficia. Ideale per sperienze immersive, stu pruduttu crea un spettaculu visuale interessante per l'audienza.

Inoltre, mostreremu u Controller Curtain Drop DLB per gocce di cortina impeccabili, è u DLB Kinetic Beam Ring, cun una putente versione di 10 watt pensata per furnisce effetti di fasciu intensificati per display di illuminazione drammatica.

Aspittemu di scuntrà i prufessiunali di l'industria è di dimustrà cumu e soluzioni di punta di DLB ponu elevà u vostru prossimu prughjettu à ISE 2025.


Tempu di post: 22-oct-2024

Mandate u vostru missaghju à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi