Semu felici di annunzià una mostra innovativa à Monopol Berlin chì unisce l'arte, a tecnulugia è u futuru. A partire da u 9 d'Aostu, immergiti in una sperienza straordinaria induve e linee trà a realtà digitale è fisica si sfondanu, è e macchine interagiscenu in armunia cù l'arti visionaria.
U centru di sta mostra hè DragonO, una entità volumetrica impressionante pensata per interagisce dinamicamente in un spaziu tridimensionale. Questa stallazione ùn hè micca solu una pezza statica, ma una entità vivente chì s'impegna cù u so circondu, offre à i visitori una sperienza sensoriale unica è immersiva.
Semu fieri di esse stati integrali in a realizazione di DragonO attraversu a nostra tecnulugia avanzata. Per a Sala di u Dragone, avemu persunalizatu 30 winches DMX per sospende a visualizazione di u dragone, creendu un novu effettu di elevazione è di calata chì aumenta l'impattu visuale di l'installazione. In a Moon Room, avemu furnitu 200 sistemi di bar LED Kinetic, aghjunghjendu un elementu dinamicu è cineticu chì cumplementa a visione artistica generale.
E nostre suluzioni di illuminazione d'avanguardia eranu essenziali per a creazione di l'ambiente immersivu è responsive chì definisce sta stallazione. L'interazzione di a luce cù u muvimentu di l'entità è l'audienza hè alimentata da e nostre ultime innovazioni, chì sottolineanu a nostra dedicazione à avanzà e pussibilità di a tecnulugia di l'illuminazione è à rinfurzà l'esperienza d'arte.
Monopol Berlin, rinumatu per u so avvicinamentu d'avanguardia à l'arte, hè u locu perfettu per sta mostra rivoluzionaria. L'ambientazione stessu amplifica l'atmosfera surreale, arricchendu l'esperienza immersiva di DragonO.
Sta mostra trascende e forme d'arti tradiziunali; hè una celebrazione di a fusione trà a creatività umana è l'innuvazione tecnologica. Ch'ella sia un amante di l'arte, un entusiasta di a tecnulugia, o simplicemente curiosu, questu avvenimentu offre una esplorazione indimenticabile in u futuru di l'arte.
À fiancu à i spettaculi visivi è auditivi, a mostra presenta attelli è discorsi da i creatori di DragonO. Queste sessioni offrenu una visione più profonda di i prucessi creativi è tecnichi daretu à l'installazione, dendu una cunniscenza più ricca di u prugettu è i so basamenti conceptuali.
DragonO hè più cà una mostra—vi invita à passà in una nova realità induve i cunfini trà digitale è fisicu, umanu è macchina, sò belli intrecciati. Unisciti à noi à Monopol Berlin da u 9 d'Aostu è sperimentate stu viaghju straordinariu in u futuru di l'arte, resu pussibule da e soluzioni di illuminazione innovative furnite da a nostra squadra.
Tempu di post: Aug-06-2024