DLB hè onoratu di participà à u prestigiosu SHANGHAI INTERNATIONAL FESTIVAL, chì si svolge da u 19 di settembre à u 27 di settembre à l'iconicu Shanghai Exhibition Center. U tema di questu annu, * "Travelin Light - Esplora i cunfini di u tempu è u spaziu, illuminate a bellezza di a luce è l'ombra", * invita l'audienza à un viaghju spettaculare attraversu e meraviglie di l'arti di luce, rinfurzata da l'attrazione intemporale di u Jing'an. Pagoda.
À u core di stu grande avvenimentu hè a stallazione di luce cinetica persunalizata di DLB, u *Glints Circle*, un capolavoru di diametru di 9 metri chì fusione a tradizione cù a tecnulugia muderna. Utilizendu elementi di illuminazione d'avanguardia cum'è a * Kinetic Pixel Line *, * Kinetic Bar * è * Kinetic Mini Ball *, u * Glints Circle * reimagina l'eleganza imponente di a Pagoda Jing'an. Per mezu di una intricata danza di luce è muvimentu, l'installazione trasporta i telespettatori in un mondu induve stelle, pianeti è fenomeni cosmici si sviluppanu davanti à i so ochji. I luci rotanti creanu una sperienza immersiva chì attira l'audienza in una narrativa visuale di u tempu è di u spaziu, evuchendu a grandezza antica è u disignu futuristicu.
In u *Tyndall Secret Realm* di u West Garden, a cuntribuzione di DLB si estende à a spettaculare scena *Light Dance*, induve i laser, u sonu è a tecnulugia interattiva si riuniscenu in una visualizazione sincronizata. Turbinii di turchinu è d'oru illuminanu u celu di notte, interagisce cù l'antica architettura di a Pagoda Jing'an per creà un visuale stupente di a fusione culturale è tecnologica di Shanghai. L'avvenimentu mette in risaltu l'impegnu di a cità à mischjà l'innuvazione cù a tradizione, facendu una festa veramente indimenticabile di luce è arte.
Tempu di Postu: 26-sep-2024